Waarom jouw werk ertoe doet
Jij bent bijna altijd het eerste aanspreekpunt van klanten bij vragen, incidenten en verzoeken. Daarin is het superbelangrijk dat jij klanten een gerust gevoel kunt geven. Ze moeten erop kunnen vertrouwen dat het snel goed komt, geregeld wordt en als het even kan: al direct opgelost wordt. Wat de situatie ook mag zijn, jij weet zorgen van de klant altijd om te zetten in een glimlach. En dat is dankbaar werk.
Dat begint altijd met goed luisteren, doorvragen en samenvatten. Daarmee kun je diagnosticeren wat er aan de hand is én ervoor zorgen dat de klant zich geholpen voelt. Vervolgens zorg jij er natuurlijk voor dat de issue goed geregistreerd en juist geprioriteerd wordt.
Dankzij jouw gestructureerde en probleemoplossende werkwijze, kun je problemen vaak direct oplossen of overdragen aan collega’s die ermee aan de slag gaan. Goed samenwerken is dus key. En dan valt alles op z’n plaats, scheppen we weer rust in de tent en kan de klant door met waar deze echt goed in is.
tl;dr:Jij zet de zorgen van klanten om in een glimlach.
Onder het genot van kopje Bocca-koffie doe je een korte daily standup met je collega’s om te bespreken wie waarmee bezig gaat vandaag. Hiervoor gebruik je handige, moderne tools die jullie werk altijd overzichtelijk en behapbaar maken.
Je gaat achter je gloednieuwe laptop zitten en bekijkt nieuwe tickets. Je prioriteert ze en kijkt vervolgens welke je zelf gaat oplossen.
Er komt een levering met hardware binnen. Het zijn 3 laptops voor 3 nieuwe medewerkers die volgende week starten bij een klant. Je prepareert de laptops van A-tot-Z, zodat ze startklaar zijn wanneer de nieuwe medewerkers starten.
Je overlegt met een van de IT-Beheerders over een complexe ticket. Je leert iets nieuws en gaat met de oplossing aan de slag.
Je gaat bij een klant langs om een kapotte WiFi-router te vervangen. Als je er bent, neem je meteen even de tijd om te vragen hoe het gaat en of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn. Je leert dat er plannen zijn en deelt deze na afloop met een IT-Beheerder. Zo kunnen jullie de klant samen bijstaan met slimme IT-oplossingen die passen bij deze nieuwe missie.
Je lost acute problemen op, zoals een printserver die kuren vertoond of een medewerker die niet kan inloggen via VPN.
Je speelt tussendoor een potje Mario Kart op de Switch met een collega.
Je zet je noise-cancelling koptelefoon op, pakt een koud frisdrankje uit de goed gevulde koelkast en logt in op ITProTV om een training te volgen over een onderwerp wat je tof vindt om je skills op te krikken en een upgrade in je salaris te krijgen.
Aan het eind van de dag review je kort de dag met een paar collega’s: wat ging goed, wat kon beter en wat ga je morgen doen? Tussen 17u en 18u trek je de deur achter je dicht en geniet van je welverdiende vrije tijd.
Fulltime: maandag t/m vrijdag
Parttime: samen overleg je over je vaste vrije dag(en)
De meeste collega's starten tussen 09:00 en 10:00 en gaan naar huis tussen 17:00 en 18:00. Afwijkende tijden kunnen in overleg, daar doen we niet moeilijk over.
Solliciteer via onderstaande knop. Hoe meer je vertelt over jezelf en waarom je solliciteert bij D2-PC, hoe beter!
We beginnen altijd met een 'koffiepraatje' om D2-PC en de functie toe te lichten en kennis met je te maken. Dit kan bij ons op kantoor zijn, maar ook via telefoon, Teams, Hangouts of Skype.
Tijdens de interviewfase (van max. drie rondes) laten we je z.s.m. weten zodra we hebben besloten of we met je verder willen. We kunnen je vragen om een opdracht uit te voeren – maar dit vragen we je ter plekke. Je hoeft daarvoor niets voor te bereiden.
Voor jou
Wat jij brengt
Hi, wij zijn D2-PC!
D2-PC is op een groeireis. We zijn op een missie om de meest geliefde IT-beheerder van Nederland te worden en we breiden snel uit. Wil jij samen met andere ‘D2’ers’ bouwen aan een vette werkplek?
Bij D2-PC verzorgen wij de gehele IT van kleine ondernemingen met 1 tot 100 werkplekken. Dat doen we met kant-en-klare pakketten waarmee ondernemers in één keer ontzorgd worden zodat ze zich kunnen richten op de groei van hun onderneming.
Interesse?
Stel je aan ons voor en stuur je motivatie, cv en portfolio mee! Wij nemen z.s.m. contact op om kennis te maken en te kijken naar de mogelijkheden.
We moedigen kandidaten met alle achtergronden en identiteiten aan om te solliciteren. We willen niet discrimineren, dus getalenteerde AI's of dieren zijn ook welkom. Recruiters hoeven dan weer niet te reageren.
Wat je krijgt
Dinsdag broodjesdag
Vette (noise cancelling) koptelefoon
Supersize screen
Laptop naar keuze
D2-PC swag
Gaaf kantoor
Thuiswerkplek ingericht
Maandelijks teamuitje
Persoonlijk opleidingsbudget
Vrij op je verjaardag
Serieus vette kerstcadeaus
Altijd gevulde koelkast