Werkwijze
Ja. En zowel tijdens als na de vrijblijvende proefperiode kun je zelf beslissen of jewilt blijven of niet.
Er zijn geen eenmalige installatiekosten of onboardingskosten. Al het werk dat we moeten doen om alles te fixen, configureren, updaten, klaarmaken en straktrekken is inbegrepen. In sommige gevallen gaat daar meerdere dagen werk in zitten. Daarvoor rekenen we nooit opstartkosten.Dat is onze investering in jouw succes.
Er is geen opzegtermijn. Je kan altijd, ook na de proefperiode, op elk moment stoppen zonder opzegtermijnen of opzegboetes.
Ja. Je betaalt alleen wat je nodig hebt. Daardoor gaan kosten hand in hand met inkomsten, gewoon zoals het hoort toch? Zo wordt wat je betaalt veel transparanter en beter voorspelbaar.
Ja, je hebt alle vrijheid. Vraag ons gerust over advies, wij denken graag met je mee zodat je een goed abonnement op maat neemt en niet teveel betaalt. Sommige klanten kiezen ervoor om twee abonnementen te nemen, zodat als eentje uitvalt, je lijn automatisch overschakelt op de back-up lijn. Dat configureren wij dan van a-tot-z voor je.
Je servers, e-mail, klantbestanden, patiëntenbestanden en alle andere informatie wordt volgens de strengste veiligheidseisen verwerkt en opgeslagen. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de hele IT-omgeving netjes aan de AVG en GDPR voldoet. Bovendien maken wij back-ups van je bestanden op minimaal twee aparte fysieke locaties, zo hoef je nooit bang te zijn om iets kwijt te raken.
01
Jij weet het allerbeste hoe jouw organisatie succesvol kan zijn, maar je tijd is schaars. Hoe meer tijd jij over hebt om je op je business te richten, hoe succesvoller je wordt.
02
Wij vormen één centraal aanspreekpunt voor alles op het gebied van IT. Je kunt ons niet alleen bellen voor storingen, maar ook voor gratis(!) advies.
03
Bij ons werken bekwame mensen. Jouw organisatie is voor ons geen oefenproject en stagiaires hebben we niet. Wél hebben we 20 jaar ervaring in een harde branche waar alleen resultaten tellen.
04
We zijn no-nonsense afmakers die net zo lang doorgaan tot een probleem duurzaam is opgelost. Wij zijn er trots op dat onze klanten gemiddeld maar liefst 6+ jaar bij ons blijven!
05
Je mag dagelijks opzeggen, ook na de proefperiode. We werken niet met opzegboetes of opzegtermijnen. We sturen niet voor elk telefoontje een rekening. Sterker nog: we sturen je hiervoor helemaal géén rekening! We spreken heldere taal en je weet altijd waar je aan toe bent.